woensdag 26 augustus 2015

Het derde enige echte kleurboek voor grote kinderen

Wat is het moeilijk kiezen welk boek eerst en wel boek er na te gaan reviewen
 Maar Dit keer wordt het :


Het derde enige echte kleurboek voor grote kinderen







Wat een boek vol variaties zeg! Voor jongens en voor meisjes voor iedereen zit er wel wat in van heel stoer,naar heel lief!
Persoonlijk vind ik de kaft wat liefelijk en vraag ik me af of de "stoere" jongens en meisjes zou aan trekken maar het is voor hun ook zeker wel een aanrader.

Ik heb er dit keer bewust voor gekozen om 2 van de 3 platen in te kleuren met stiften om te kijken hoe dit ging en het werkte prima.

De heb ik gemaakt met colorpep's stiften!
Wat een leuke plaat en wat een geweldig effect, 
de stiften liepen totaal niet uit en kwamen goed tot hun recht
Deze is gemaakt met stabilo's.
Bij bijde pagina's drukte de pagina's niet door,
ik heb lichtjes gedrukt maar denk dat als de jongere kinderen
er in gaan kleuren met stift dat het wel kan door drukken op de volgende pagina
En de laaste die ik er van gemaakt het is gemaakt met de
de enige echte kleurpotloden van de bbnc!
Ik vind dit heerlijke kleurpotloden en heb hier droog mee geblenderd
Wil je meer weten over de potloden?
of over het blenden er mee?
Dit komt in een van mijn volgende blogs dus blijf me volgen!

Conculsie:
Het is een super leuk boek voor kinderen die uit de grote kleurplaten boeken zijn gegroeid maar wel heel graag willen blijven kleuren!
Ze kunnen hier veel creatievitijd in kwijt en zullen er uren en uren plezier aan beleven
Ik raad hem echt aan.


 Hij is verkrijgbaar bij verschillende boekhandels en webshops te krijgen

Prijs                                  :    €9.95

ISBN139789045318271

Heb je nog vragen of wil je wat weten? Je mag je altijd een bericht sturen en dan zal ik helpen waar ik kan


Heel veel liefs ilona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten