donderdag 14 mei 2015

De eerste bijeenkomst van de kleur ambassadeurs

Deze foto hing bij de toilett
en en vond het zo mooi!


Eindelijk! 6mei was de grote dag!
Al weken keek ik er naar uit!
En ik niet allen ik hoorde van meer ambassadeurs dat ze er heel veel zin in hadden!
Als eerste gingen we (frank heeft ons gebracht) Marianne https://mariannekleurtmariannekleurt.wordpress.com op halen!
Ik vond dit heel spannend we hadden al een tijdje contact en had het idee dat ik een lang niet geziene vriendin ging op halen! Zo goed was ons contact. En dit geval was wederzijds. Wat was het super leuk om haar te mogen ontmoeten. En wat leuk om er een vriendin bij te krijgen via deze weg!

Van Marianne uit gingen we naar Natasja zij was die dag in Apeldoorn en reed gezellig met ons mee naar Amersfoort! En wij mochten aan het eind van de maar al te leuke dag mee terug met de trein!

Om 11:45 Kwamen we aan bij het "oude magazijn" in Amersfoort . En wat een pracht locatie was dit! Ik heb werkelijk me ogen uit gekeken.

Van links naar rechts:
Ik, Marianne en Natasja.
Achter ons hangt een prachtig welkoms bord, en welkom voelde we ons.

Toen we binnen kwamen kregen we een naam kaartje, zodat iedereen wist van elkaar wie wie was.
We waren ingedeeld aan tafeltjes waar onze namen stonden, met daar onder de catalogus van BBNC van deze zomer en een prachtig doosje met 24 potloden! Deze mochten we ook mee naar huis nemen. en hoorde bij onze goodiebag! Marianne zat eerste helaas niet bij mij aan tafel en Natasja wel dus was al iets vertrouwd na ons voor gesteld te hebben aan onze tafel genootjes hoorde ik dat je van tafel mocht ruilen als je wou en de dame aan onze tafel wou graag aan de tafel van Marianne. Dus Marianne mocht bij ons zitten, Kei gezellig natuurlijk!

Melissa en Arend (van BBNC) heten van harte welkom en vertelde dat er de helle dag foto's gemaakt zouden worden voor hun eigen site.


Hier na werden we gelijk uitgenodigd voor de lunch.
En wat een heerlijke lunch was dat! Ik heb een broodje met zalm en een aspergesoep. De lunch was keurig en super goed geregeld!

Na de lunch werden er wat tafels verzet en bij gezet want we kregen een workshop van de enige echte Julia Woning, Nu zie ik jullie denken wie? Nou de maakster van de "dikke dames" . 

Julia gaat een boek uit brengen bij de BBNC de dikke dames kleuren voor volwassen en wij hadden de primeur!
De bedoeling was om het lege vlak zelf in te vullen! Dus zelf dikke dames (of heren) tekenen! En daarna inkleuren. Ik heb hem zelf nog niet af dus wil je weten hoe dit van mij word? Blijf dan vooral mijn blog volgen!

Julia wou iedereen helpen die dat wou. En als je het leuk vond maakte ze ook een dikke dame die op je zelf leek (ook al was je een dunne dame of een heer)
 Onze gezellige ambassadeurs tafel met 5 dames en 1 heer! 
De Medewerkers van de BBNC deden ook heerlijk mee, en vonden het volgens mij net zo leuk als ons!

Toen was het voor we het door hadden al half 5 en was het al bijna ten einde. We kregen nog een heerlijk hapje en drankje.
En we kregen een goodiebag! Hier zaten 5 boeken in, de potloodjes en de zomer catalogus, een kleur verjaardagskalender ,de enige echte mandala's om te versturen en mandala poster's die wel 60 bij 60 groot zijn!
Nou ik had het idee dat het mijn verjaardag /kerst en alles in een was!
Dat snappen jullie natuurlijk wel! 


 Wil je nou weten wat voor boeken we pressies hebben gekregen en hoe ze zijn?
Blijf dat vooral mijn blog volgen.


Kleurrijke groetjes en veel liefs Ilona
Als je een foto wil gebruiken van me blog stuur me dan een berichtje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten