donderdag 7 mei 2015

Introductie

Hallo allemaal!

Welkom op mijn blog, wat leuk dat je hier bent!

Misschien heb je het al gezien maar ik zal me even voorstellen:
Ik ben Ilona Bos ik ben 31 jaartjes jong en ben getrouwd met frank
en samen wonen we in zutphen.
Ik hou van creatief bezig zijn 3dkaartjes, scrapbooking en ik kleur al heel wat jaren mandala's.

Ik vind het heerlijk ontspannen en toen doen de kleurboeken voor volwassenen op de markt kwamen dacht ik dat is vet! Dat wil ik ook wel proberen en was meteen verkocht.
Ik kleur van alles, en zo ook allerlei boeken van de action en de wibra . 
Maar vooral de boeken van uitgeverij BBNC vond ik fijn, toen ik zag dat ze een Facebook pagina ben ik ze gaan volgen.
En op 21 januari zag ik dat ze Kleurambassadeurs zochten!
Dat leek me helemaal mijn ding en heb me opgegeven. En frank heeft me gemotiveerd dat ik het zeker moest doen! Dus ik opgegeven waarom ik het moest worden en tekening opgestuurd.

Op 17 Maart Zouden we een mail krijgen of we het waren geworden of niet,
Ik heb nog nooit zo vast gezeten aan mijn telefoon, maar er kwam maar geen mail.
Er werden 50 mensen gekozen dus ik was in overtuiging dat ik dus niet gekozen was, helaas maar misschien kreeg ik mijn kans nog dacht ik bij mezelf,
Tot dat ik in plaats van mijn mail, mijn Facebook even na keek. En daar was een bericht geplaatst op de Facebook van BBNC

En daar stond mijn naam! Wouw !
Ik wist niet wat me overkwam! En heb gemaild of het wel echt klopte en na dat ik ook mail mail heb mogen ontvangen was het dus zeker en vast!

En zo is deze blog geboren! Gisteren hebben we met 35 dames en heren van de 50 kleurambasadeurs de allereerste bijeenkomst gehad en wat een feest was dat!
Ik ga jullie hier alles over vertellen in het volgende bericht! Deze zal vandaag of morgen volgen dus hou me in de gate!



Kleurrijke groetjes en heel veel liefs Ilona
Als je een foto wil gebruiken van me blog stuur me dan een berichtje

4 opmerkingen:

  1. Leuk Ilona! Het was een gezellige dag gisteren!
    Leuk je ontmoet te hebben! Als ik mijn blog heb laat ik het jou ook weten.

    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen hoor corina! Vind ik leuk, vond het leuk om jou en yvonne te ontmoeten! Was erg gezellig

      Verwijderen